ארכיון קישורים אודות צור קשר התחברות
חדשות בן עזר #1082 01/10/2015 י"ח תשרי התשע"ו
אהוד בן עזר

אני תומך במאה אחוז בנאומו של ראש הממשלה

בעצרת או"ם היום

מול כל השקרים והפרובוקציות של הפלסטינים רוצחי הילדים

ומול הסכלות של מדינות המערב ובראשן אובמה

שכרתו ברית עם האיראנים

מזלנו שיש לנו צבא שמגן עלינו

אחרת היה גורלנו כשאר "מדינות" המזרח התיכון

רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?

הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.

הצטרפו לאתר
🏠 A− A A+