על הרשעתו ההזוייה והמופרכת בהריגת מחבל,
והשארת עונשו על כנו –
היא דגל שחור על מערכת המשפט של צה"ל,
בושה וחרפה למדינת ישראל
וערעור חוסנם המוסרי של החיילים ואנשי כוחות הביטחון
המֵגנים עלינו מפני הטרור הרצחני!
[פורסם לראשונה בגיליון הקודם 1264 מיום 31.7.17]
תגובות ובעקבות:
האם 30 דקות זה עדיין 'דגל שחור'? או שמא 60 דקות? או בכלל? נאמנים עליי דברי אסא כשר על פסק הדין ועל אפשרות החנינה.
מעולם לא התביישתי במולדתי, כיום אני כן! בוש ונכלם וחסר מילים.
זלמן גרינברג
ירושלים
אהוד בן עזר
דחיית בית הדין הצבאי את ערעור סמל אלאור אזריה
רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?
הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.
הצטרפו לאתר