אהוד: ועדת חקירה צריכה לקום רק אחרי שאחרון הנוח'בות – מאות הרוצחים והאנסים העצורים אצלנו – יועמד למשפט צבאי ישראלי וייענש – כי הם ורק הם ומנהיגיהם אשמים ב"מחדל"!
למי תשווה ההיסטוריה את נתניהו וטראמפ?
תשווה אותם לצ'רצ'יל ורוזוולט!
איחולינו לבריאותו של ראש הממשלה
שעומד איתן חרף סרטן, מלחמה, עיתונות ישראלית שוחרת רעתו ו"משפט" תפור!
כפי שהקור הכניע את חיילי נפוליאון ברוסיה
ואת חיילי היטלר שצרו על סטלינגראד
כך המצור, החום, היובש, הצמא וצמצום החשמל
יביאו בקיץ 2026 את הקץ
על המשטר האיסלמו-נאצי באיראן