ארכיון קישורים אודות צור קשר התחברות
חדשות בן עזר #347 29/05/2008 כ"ד אייר התשס"ח
ס. גרוס

השלום עם סוריה הוא ממש בהישג יד!!!

כל מה שצריך הוא להחזיר להם את כל הגולן עד קו המים בכנרת.

ושהאמריקאים יתנו להם שני מיליארד דולר בשנה כמו שהם תומכים במצרים.

ושהם, הסורים, לא ישנו דבר מתמיכתם באירגוני הטרור ואיכלוס מפקדותיהם בדמשק.

ובקשריהם עם איראן.

ובנכלוליהם וברציחותיהם בלבנון.

וכמו כן שיהפכו את רמת הגולן לעזה או לדרום-לבנון מיספר שתיים, בסיס לטרור נגד ישראל – כפי שמיטיב להסביר ד"ר גיא בכור!

אז מה הבעייה בקשר לשלום? הלא עכשיו, כאשר הודות לישראל ממילא אין לסורים הכנה לאופציה גרעינית, הגיעו תחמני השלום בנוסח העוונט'ה מדמשק למסקנה שהם יכולים לעשות הסכם עם האמריקאים כפי שעשה בתבונה רבה ובהצלחה מועמר קדאפי בטוניסיה, שלמזלו לא היה לו סכסוך ישיר עם ישראל. "המשוגע" הזה יושב עכשיו בחיק האמריקאים וצוחק על מרבית מנהיגי מדינות ערב, ואסאד הטיפש הצעיר מקנא בו!

 

 

רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?

הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.

הצטרפו לאתר
🏠 A− A A+