אין מלחמת אזרחים במדינת ישראל! ובמיוחד לא בעכו בליל יום הכיפורים! ואנחנו כלל לא חיים על קליפה דקה שֶׁמְכָסה על חבית של אבקת שריפה! – ואם בכל זאת קורה משהו, הרי זה כמובן באשמתנו, הישראלים, שלא יִשׂמנו את מסקנות ועדת אור לגויים ואנחנו סבורים בטעות שאנחנו חיים במדינה יהודית!
ולא צריך הרבה כדי להצית את האש. מספיק לדרוס למוות בטרקטור ילדה יהודייה בערב יום כיפור בכפר תבור או להיכנס במכונית רועשת לשכונה יהודית בערב יום כיפור בעכו שהרי כידוע הערבים הם אדוני הארץ והכול שרוי להם על פי מסקנות ועדת אור לגויים!
כל מכבסות המילים של התקשורת (כדברי הסופרת החשובה אבירמה גולן בעיתון האובייקטיבי "הארץ", המאשימה במהומות את היהודים, או כדברי ההתחסדות של הסופר א"ב יהושע ב"קול ישראל", שקרא לערבים לקחת אחריות גם עלינו! או כדברי שדרים יהודים אש"פיסטים ב"קול ישראל", המאשימים אותנו במהומות!) –
כל מכבסות המילים של חלק מן הפוליטיקאים – לא יכסו על העובדה שמאות ערבים משולהבים, מצויידים בסכינים, בשינאה, בגרזינים, באלות ובקריאות "אללה אכבר!" ו"אטבח אל יהוד!" – ביצעו בליל יום כיפור פוגרום ברחוב הראשי של עכו והותירו אחריהם הרס של מכוניות, בתים וחנויות – ורק במקרה, ואולי גם בזכות השוטרים, לא נפלו בפוגרום קורבנות אדם, אבל מאז הרוחות סוערות ומתברר שיהודים בעכו מבקשים נקם ומתנפלים על ערבים. זו בדיוק מהותה של מלחמת אזרחים.
זה לא "אירוע נקודתי"! זה ביטוי לשנאה תהומית כבושה וגלוייה בקרב חלק מערביי ישראל (לא כולם!) כלפי יהודים וכלפי המדינה היהודית ישראל! ולא חשוב מה הסיבה להתפרצות האלימות! זוהי התדרדרות למלחמת אזרחים שבה רק היהודים תלויים להגנתם במשטרה ובחוקי המדינה – ואילו לערבים (לא כולם!) מותר להתפרע ככל העולה על רוחם ועל נפשם המשולהבת (שלא להשתמש בביטויים קשים יותר שאינם תקינים פוליטית).
מצבנו, היהודים בארץ, קשה, קשה מאוד. שוב, כמו בספטמבר-אוקטובר 2000, מנסים הערבים (לא כולם!) לשמוט לנו את הקרקע מתחת לרגליים, כאילו כבר התבטלה המדינה היהודית-העברית האחת והיחידה שבעולם.
ולא תעזורנה כל ההתחכמויות, ההשכחות ועצימת העיניים מצידנו. הם (לא כולם!) אומרים לנו בגלוי, ובחופש ביטוי שאין לערבים בשום מדינה אחרת במזרח התיכון ובעולם המוסלמי: "תסתלקו מפה. הארץ הזו היא לא שלכם אלא שלנו!"
ברגע האחרון, הסיפור האמיתי: המשטרה תחקור רבנים יהודים, שבליל יום הכיפורים הקדוש תקעו בשופרות והזעיקו והסיתו את ה"שבאב" היהודי לערוך פרעות בתושבים הערבים השקטים של עכו שישבו ספונים בבתיהם מרוב פחד! – מניסיון העבר, קרוב לוודאי שהרבנים המסיתים לא יועמדו לדין כי הם יהודים!
לכן נשקלת הצעה לחלק את עכו לשתי ערים, אחת יהודית ואחת ערבית, וזאת כדי למנוע הישנות של פרעות ופרעות-שכנגד בימי הכיפור הבאים! – אלא אם בג"צ יכריח כל יישוב וכל שכונה של יהודים לקלוט גם תושבים ערבים, אך בשום אופן לא להיפך, כי הדמוקרטיה בישראל מחייבת רק את אזרחיה היהודים, ואילו על המתפרעים הערבים מגינות מסקנות ועדת אור לגויים.
ס. נידח
אין מלחמת אזרחים במדינת ישראל!
רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?
הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.
הצטרפו לאתר