תודה וד"ש,
מרים בר-שלום
אהוד: אנוש בר-שלום ז"ל היה הכוכב הגאון של הכיתה ההומאנית (הספרותית) שלנו בשביעית ובשמינית בתיכון חדש בתל-אביב, וגם חבר קרוב לי שנוכחותו מצוייה בי עד היום כי השנתיים בתיכון חדש היו מן השנים שעיצבו את כל חיי לאחר-מכן ועד היום אני מתגעגע אליהן. בנו נועם בר-שלום הוא כיום אחד מכתבי החדשות החרוצים והעסוקים ביותר ב"קול ישראל", ועוד עתידותיו לפניו.