לפני שעה הוצאתי מסניף הדואר [בקצרין, ב-28.1] את שני הכרכים המרהיבים ביופיים של כתבי אסתר ראב ["כל השירים" ו"כל הפרוזה"], שבהם קנית לך זכות גדולה במקום שיש בו צדק פואטי (בוודאי לא ב"קריית ספר" שלנו).
אני אסיר-תודה לך מעומק הלב על המתנה הנפלאה הזאת. יישר כוחך.
יוסי גמזו
רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?
הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.