אין לתאר את החוויה של מפגש עם השירים בקיבוצם יחד בהוצאה המוקפדת והאסתטית כל-כך של אבן-חושן.
כמי שתיווך עד כה בינינו במסירות ונאמנות של ידיד, אני מבקשת ממך להעביר למשורר את התרגשותי והוקרתי על שזיכני בספר רב-הערך הזה.
אני מצרפת גם רשימה קצרה על חווית המפגש עם הספר. אם תראה לנכון ואפשרי, אשמח אם תפרסם אותה בחב"ע.
בתודה,
מרים אהרוני
אהוד: מרים ניקדה, בהתנדבות, כדרכה, את כל ה"נגיעות" שהתפרסמו תחילה אצלנו ועכשיו בספר.