ארכיון קישורים אודות צור קשר התחברות
חדשות בן עזר #702 26/12/2011 ל' כסלו התשע"ב
אהוד יקר

מוטב מאוחר... תבורך על גיליון ה-700. הישג גדול של אדם אחד שמקדיש את זמנו, מרצו ומצפונו לפרסום עיתון פתוח לכול, לא מצונזר (על כך לפעמים אני מצטערת אבל כנראה פשרה גוררת פשרה, אז מוטב בלי) ומוכיחות התגובות הרבות, שיש שכר לעמלך.

ואגב הברכה, ראיתי בגיליון האחרון התייחסות לספר שירתך "יעזרה אלוהים לפנות בוקר" – והוא אכן, ספר נפלא שהזמן לא הכהה את נפלאותו. 

שלך,

מיכל סנונית

אהוד: מיכל היקרה, מבחינה מסויימת את טועה בגדול. "יעזרה אלוהים לפנות בוקר" הוא ספר נשכח ומושכח, והוכחה לכך היא שבשום פורום מודפס, משודר או מדובר – איש [למעט ש. שפרה ועוד שניים-שלושה חברים] לא התייחס אליו וגם לא אליי, גם כמשורר. אני ידוע רק ככותב ספרים פורנוגראפיים, שאינו ראוי להתייחסות רצינית, וכך מעמדי הנידח בשירה העברית, ממש כחברי חיימקה שפינוזה.

רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?

הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.

הצטרפו לאתר
🏠 A− A A+