ואגב הברכה, ראיתי בגיליון האחרון התייחסות לספר שירתך "יעזרה אלוהים לפנות בוקר" – והוא אכן, ספר נפלא שהזמן לא הכהה את נפלאותו.
שלך,
מיכל סנונית
אהוד: מיכל היקרה, מבחינה מסויימת את טועה בגדול. "יעזרה אלוהים לפנות בוקר" הוא ספר נשכח ומושכח, והוכחה לכך היא שבשום פורום מודפס, משודר או מדובר – איש [למעט ש. שפרה ועוד שניים-שלושה חברים] לא התייחס אליו וגם לא אליי, גם כמשורר. אני ידוע רק ככותב ספרים פורנוגראפיים, שאינו ראוי להתייחסות רצינית, וכך מעמדי הנידח בשירה העברית, ממש כחברי חיימקה שפינוזה.