ארכיון קישורים אודות צור קשר התחברות
חדשות בן עזר #768 13/08/2012 כ"ה אב התשע"ב
אהוד בן עזר

אני סומך ב-100% על ראש הממשלה ושר הביטחון בכל הצעדים שיש לנקוט נגד הנשק הגרעיני של איראן, סומך על שיקול דעתם ועל היותם מתואמים עם ארה"ב, ועל שתי נושאות המטוסים של ארה"ב במיצרי הורמוז, ועל המדיניות הישראלית של "הליכה על הסף"; אנחנו לא נהיה צ'כוסלובקיה של 1938-1939 ואיננו שותפים להיסטריה של חלקים בתקשורת ובציבור שמגרים ומלבים את האורגזם של ההפחדה העצמית.

רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?

הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.

הצטרפו לאתר
🏠 A− A A+