גדעון משה זריצ'נסקי-סער, או בנימין גנץכולם יוצאים מתוך הנחה שבנימין מיליקובסקי-נתניהו יהיה ראש הממשלה גם לאחר הבחירות הבאות, אך לא כך הוא.
הבחירות הבאות אמנם תקבענה מי יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל, אבל בהנחה שנתניהו ייאלץ לפרוש תוך זמן קצר עם הגשת כתב אישום נגדו, ההתמודדות האמיתית היא בין גדעון משה זריצ'נסקי-סער (או ישראל כץ), לבין בנימין גנץ.
מוות לביבי
!המנהיג העליון של איראן, אייתוללה סייד עלי חוסייני ח'אמנאי, הכריז לרגל יובל שנת הארבעים למהפכה האיסלאמית באיראן שהאמירה: "מוות לאמריקה" משמעה רק מוות לטראמפ, ג'ון בולטון, ופומפיאו:
https://www.memri.org/tv/khamenei-death-to-america-means-death-to-trump-bolton-pompeoלגבי ישראל, האמירה: "מוות לישראל" כוללת את כל ישראל ולא רק את נתניהו.
אם היה אייתוללה סייד עלי חוסייני ח'אמנאי מכריז שכוונתו רק "מוות לנתניהו" היה יכול למצוא ללא ספק הרבה ישראלים שתומכים בו. (אותם ישראלים המחזיקים עצמם הומניסטים ליברלים).
מפלגת העבודה חיים או מוות
?בתשובה למאמרו של האקטיביסט הפרו-איסלמי, איש המפלגה הערבית המשותפת (בשנאת ישראל), אברהם בורג, (האוחז עדיין בפנסיה וג'יפ מהסוכנות) שמפלגת העבודה הגיעה לסוף דרכה ושיש לעזור לה למות ("הארץ", 11.2.19) קובע עוזי בְּרֵם*, מראשי העבודה לשעבר, שר התיירות ובנו של משה בְּרֵם, מראשי מפא"י, ושר הפנים והסעד, כי "תפקידה של מפלגת העבודה לא תם."
ומה השתנה בעבודה? עוזי בְּרֵם, שהתנאה כל השנים שהוא חצי יהודי-ערבי (מאימו) קובע ש"המפלגה שמכונה "אליטיסטית, לבנה וגברית" בחרה שלושה מזרחים בראש רשימתה, בהם "שניים יוצאי מרוקו". (לא ברור למה מזכיר בְּרֵם רק את המרוקאים כשיש במפלגה גם עיראקי וחצי. (יצחק שמולי – עיראקי, וסתיו שפיר חצי), וזה מצדיק את המשך קיומה.
(עוזי ברעם, "העבודה לא מתה", "הארץ", 12.21.9)
https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.6932879עוזי בְּרֵם קובע אמנם ש"מפלגת העבודה לא מתה" אבל למרבה הצער היא עומדת למות, מפלגת העבודה גוססת. ולא רק בגלל מנהיגיה שבגדו בה, שמעון פרסקי-פרס יליד פולין שזכה להיות סגנו של בן גוריון, וברגע שהפסיד בהתמודדות על משרת מנכ"ל המפלגה עבר במהלך מקיאבליסטי מכוער ל"קדימה", חיים וישניה-רמון, ועוזריו ארמנד-אמיר פרץ, וחיים אורון-ג'מוס, שפירקו את ההסתדרות ומסרו את רכוש "חברת העובדים", שנצבר בזיעת הפועלים במהלך שני דורות, בחצי חינם, לבעלי ההון. חווה בלס (הידועה יותר כדליה איציק) שערקה לקדימה. אהוד ברוג-ברק שהתעשר וערק לממשלת נתניהו, וכמובן אברהם בורג שערק למפלגה הערבית המשותפת (בשנאת ישראל) והפך אנטי-ציוני עם פנסיה ורכב מהסוכנות.
מפלגת העבודה, המפלגה שבנתה את החברה הישראלית והקימה את המדינה שמייסדיה בן גוריון, ברל כצנלסון, טבנקין, יגאל אלון – גוססת מפני שהיא איבדה את דרכה.
מהרגע שמפלגת העבודה נטשה את מצעה המדיני-ביטחוני שהיה מבוסס על תוכנית אלון המורחבת (שאותה קיבל רבין) שדיברה על פשרה טריטוריאלית, והחליטה לאמץ את מצע מר"צ וחד"ש על מסירת כל יהודה ושומרון לכיבוש ערבי-מוסלמי תוך ויתור על ריבונות בבקעת הירדן, מפלגת העבודה איבדה את דרכה המדינית ואת הרלוונטיות שלה לחברה הישראלית.
עוזי בְּרֵם מתנאה בכך שהמפלגה אינה כבר אשכנזית ויש בה לדבריו שני מרוקאים (ועיראקי וחצי), אבל זה כבר לא רלוונטי ולא ישיב לה את מעמדה.
האם מעכשיו יחול שינוי דמוגרפי וחצי ממצביעי המפלגה יגיעו מקרב היהודים-הערבים? ספק.
מעניין מה היה חושב אביו של עוזי, משה בְּרֵם, הציוני שעלה לארץ מזדולבונוב, והיה מראשי מפלגת פועלי ארץ ישראל, לו שמע שחברת כנסת ממפלגתו כמו סתיו שפיר (החצי עיראקית) בוכה בעת שהיא שומעת את ההמנון הלאומי התקווה כי הוא גזעני. הוא, משה בְּרֵם, בטח היה בוכה.
מפלגה שבוכים בה בעת השמעת "התקווה" אין לה זכות קיום ומוטב שתמות.
* שם המשפחה של משה ועוזי הוא השם היידי בְּרֵם. הכתיב ביידיש הוא בּרֵעם כשהאות ע' משמשת ביידיש כאם קריאה המסמנת E.
מפלגת מרצ חיים או מוות
?מפלגת מרצ גוססת עוד יותר. המפלגה האשכנזית יורשת מפ"ם, מאיר ולד-יערי, יעקב חזן, שולמית אדלר-אלוני, יוסף שניידר-שריד, ואמנון רובינשטיין, שינתה לחלוטין את הרכבה הדמוגרפי.
מר"צ אינה יותר אשכנזית והיא מייצגת באופן הולם יותר את הכיוון האנטי-ציוני שאליה היא נוטה. (בכנסת האחרונה הצביעה נגד חוק הלאום, ובעד מימון למחבלים).
אמנם המפלגה הציבה עדיין במקומות הריאליים שתי אשכנזיות פולניות, תמר זנדברג, ומיכל רוזין, ואשכנזי-רומני, פלורין גולדשטיין (אילן גלאון), אבל הבאים בתור כבר אינם יהודים, עיסוואי פריג' ערבי-מוסלמי-סוני, ועלי סלאלחה המייחד (דרוזי בכינוי גנאי מוסלמי), ומשה מזרחי-רז המתנאה בכורדיותו והמצהיר שמרצ אינה ציונית, והוא מזרחי-רז, מייצג את הפלסטינים בכנסת, נבחר למקום השביעי.
האם נראה מעתה שחמישים אחוז ממצביעי המפלגה יבואו מהמגזר הערבי והדרוזי? ספק.
אם לא יקרה שינוי כזה דין המפלגה להיכחד, וטוב שכך.
נתניהו עוקף את מרצ משמאל
מסתבר שבנימין מיליקובסקי-נתניהו עוקף את מר"צ משמאל.
ד''ר עינת וילף מדווחת מברלין בירת הרייך: "פשוט להתפוצץ: עדי שורץ ואני עכשיו בברלין כדי להסביר שתמיכה גרמנית באונר״א נותנת לגיטימציה גרמנית (גרמנית!) לדרישת השיבה הפלסטינית, שמשמעותה חיסולה של מדינת ישראל, ומקבלים אישור רשמי למה שכבר הערכנו, שגרמניה הגדילה את התמיכה באונר״א מ-18 ל-100 מיליון דולר בעקבות בקשה של ממשלת ישראל!
http://rotter.net/forum/scoops1/533051.shtml#1ודוק: בנימין מיליקובסקי-נתניהו מבקש מגרמניה לתמוך באונר"א. ישראל היא המגן העיקרי לדרישה הפלשתינית לשיבה ולחיסולה. זה אבסורד.
עינת וילף ועדי שורץ הוציאו ספר בשם "זכות השיבה", בה הם מנסים להסיט את זרקור הסכסוך מ"השטחים" לסוגיית "זכות השיבה". שהם תופסים אותה כעיקר המהות של הסכסוך הישראלי-ערבי.
ספרן מכוון, כך הם אומרים, "במיוחד לשמאל החושב," אך גם לממשלה הנוכחית, שאותה הם מבקרים על כך שהיא "ממשיכה להגן על אונר"א, ולמנוע פגיעה בתקציביה. "אונר"א כבר מזמן לא מהאו"ם", הם קובעים, ואומרים שבמשך שנים סוכנות הפליטים הפלשתינית שימשה "רחם לטרור הפלשתיני, ולא חדלה לטפח את תודעת הגירוש והשיבה בקרב הפלשתינים."
וילף כתבה בספר כמה משפטים קשים לעיכול: "מדינת ישראל מבועתת מהאפשרות ששאלת אונר"א תעלה על סדר היום הבינלאומי... דווקא מדינת ישראל ובמיוחד מערכת הביטחון, הן שמונעות כל אפשרות פעולה נגד אונר"א. למרבה האבסורד, התברר לי שמדינת ישראל היא המגן העיקרי על הדרישה הפלשתינית לשיבה."
"הסכסוך אינו על גבולות, או על טריטוריה שניתן לחלק, אלא על עצם קיומה של מדינה יהודית ריבונית בארץ ישראל. כל דיון בסכסוך ללא עיסוק משמעותי בסיפור הפליטים הוא מגוחך. הוא דומה לניסיון לכסות באיפור את כתמי המחלה של אדם גוסס, או לכסות בטיח בניין שיסודותיו רעועים לחלוטין."
על ישראל אומרת וילף "להכריז ראשית באופן ברור על שינוי המדיניות כלפי אונר"א ועל הסרת 'כיפת הברזל' הישראלית מעל הארגון; לדרוש שאונר"א תחדל לפעול למען השיבה, למצב מחדש את סיפור הפליטות הפלשתינית כפי שהוא באמת היום – נושא פוליטי, ולא הומניטרי.
"בשטחי הרשות הפלשתינית ובמזרח התיכון חיים המונים שרשומים כפליטים, אבל כבר מזמן הם אינם כאלה. המדינות התורמות צריכות להעביר כספים ישירות לרשות, ולא דרך אונר"א, שרק מנציחה את שקר הפליטות הפלשתינית. כל מהותה של אונר"א היא להבהיר ל־80 אחוזים מהעזתים, שרשומים אצלה כפליטים מפלשתין, שעזה אינה ביתם האמיתי. שהבית שנלקח מהם בכוח נמצא מעבר לגדר. מה הפלא שהם משתמשים בבטון שהם מקבלים לבנות מנהרות לכיוון אשדוד ואשקלון, ולא כדי לבנות בית קבע עבורם בעזה?"
וילף ושורץ קוראים לפעול להקמת ארגון גג חדש, שמטרתו היחידה היא שיקום עזה. הם מציעים שישראל תכריז על מהלכים מרחיקי לכת ביחס לשיקום הרצועה, אך תתנה את הדבר במיזוג כל הפעולות של אונר"א בארגון זה, שיהיה הומניטרי. "כל הצעדים הללו ונוספים שאנו מציעים", הן מציינות בספרן, "לא יוכלו להיעשות כל זמן שהציבור הישראלי אינו מודע לעומק ההגנה שישראל ומערכת הביטחון שלה מעניקות לארגון שמטפח את זכות השיבה.
"לא ייתכן שהמדיניות של ישראל בעניין זה, שעומד בלב הסכסוך, תנוהל בידי ארבעה אנשים במסדרונות הקריה ועל ידי מתאם הפעולות בשטחים," הן אומרות, "שאלת המחיר הכבד שישראל משלמת על כיפת הברזל שהיא מעניקה לאונר"א חייבת לעמוד למבחן ולדיון ציבוריים."
https://www.israelhayom.co.il/article/558451אוסיף רק שעם כל ההערכה למאבק נגד "זכות השיבה" והלגיטימיות של אונר"א, הסיבה המהותית לחוסר היכולת של הערבי-המוסלמים להגיע לשלום עם היהודים אינה נעוצה רק בה. היא עמוקה יותר והמאבק בה קשה יותר.
הסיבה לחוסר היכולת של הערבי-המוסלמים להשלים עם קיום יהודי ריבוני היא הגזענות הערבית-מוסלמית כלפי היהודים שהיא ממהות התרבות הערבית-מוסלמית, והיא המונעת מהערבים-המוסלמים להכיר בלגיטימיות של קיום עם יהודי הזכאי לריבונות.
לפי המוסלמים היהודים הם קופים וחזירים שיש לענותם (סורה 5 פסוק 60, סורה 7 פסוק 163) יש להשפילם ועליהם לשלם ג'יזיה (סורה 9 פסוק 29) ולפי מוחמד יש לרצחם כתנאי לגאולה (חדית').
ע"פ האמנה הפלישתינאית, הלכאורה חילונית (מ-1964 לפני הכיבוש) היהודים אינם עם אלא רק דת, ולכן אינם ראויים למדינה, ויש להחזירם לארצות מהן באו.
לפי אמנת החמאס כפי שמצהיר החמאס באמנתו והמופתי של אש"פ, היהודים הם קופים וחזירים שיש לרצחם כתנאי לגאולה.
ללא מאבק קשה וארוך בגזענות הערבית-מוסלמית לא תהיה הצלחה להגיע לשלום.
יש להכיר במציאות – עזה היא מדינה כבר
11 שנה
בכנס ירושלים של עיתון "בשבע" אמר ד"ר מרדכי קידר כי ישראל מתעלמת מהמציאות וכי מאז יוני 2007 עת עלה החמאס לשלטון: "עזה למעשה היא מדינה לכל דבר, יש לה גבולות, יש לה צבא ותעשייה צבאית, ויש לה ממשלה (משרד הבריאות, משרד החינוך וכו')." לכן "ישראל צריכה להכיר בעזה כמדינה, ובכך להכיר בפירוק הרשות הפלסטינית."
הוא הוסיף: "מדינת עזה היא לא סתם מדינה, היא סופר מדינה שמחייבת את האוייבת שלה (ישראל) לדאוג לה לאוכל, לחשמל ולבריאות. כאשר אישה עזתית מסתבכת בלידה היא מועברת דרך מעבר ארז לישראל ועל חשבוננו היא יולדת את השהיד הבא. צריך לנתק את חבל הטבור הזה, אם נכיר בהם כמדינה נחייב אותם לדאוג לאוכל של עצמם ולחשמל משל עצמם."
בפן הביטחוני אמר קידר כי: "ישראל ידעה לחיות לצד מדינות עוינות כמו מצרים וירדן היתה מלחמה אחת, מלחמה שנייה, מלחמה שלישית ובסוף הגיעו הסכמי השלום.
"אם ישראל תחליט שעפיפון זה טיל, וההבדל הוא רק במהירות התנועה, היא תוכל לטפל בעזה כמו במדינה עוינת."
עוד הוסיף קידר: "ארה"ב בודקת אוניות איראניות בהודו, מבחינה בינלאומית ישראל תוכל לפקח על מה שנכנס למדינת עזה."
http://rotter.net/forum/scoops1/532494.shtmlואנחנו מסכימים איתו וממשיכים לתבוע להכיר במציאות ולקבל אותה. להכיר בעובדה האמפירית שקיימות שתי מדינות ערביות-מוסלמיות-פלישתיות (נקיות מיהודים). מדינת עבר הירדן, ומדינת עזה. שתיהן מדינות ריבוניות שאינן מפורזות.
אני מקווה שגם העורך, אהוד בן עזר, יכיר במציאות ויסיר את המשפט בפתיח שלו.
באילו תנאים יצביע רוגל אלפר לאחמד טיבי
?כתב "הארץ", האקטיביסט הפרו-איסלמי, התומך בכיבוש ערבי-מוסלמי, ובפשיזם האיסלמו-נאצי, רוגל אלפר, שוקל להצביע לאחמד טיבי בבחירות הבאות. אבל אלפר מתנה זאת בתנאים הבאים:
"על יהודים הדוגלים בערכים דמוקרטיים וליברליים לתמוך בכינונה של ישראל מחדש כמדינה דו-לאומית, שבה לכל אחד יש קול אחד. מדינה של ישראלים ממוצאים שונים – יהודים, פלסטינים ומבקשי מקלט. מדינה דמוקרטית, לא יהודית... הקמת מפלגה כזאת, שתפעל להנהגת שוויון זכויות מלא לפלסטינים בשטחים, יכולה להתרחש רק אם הפלסטינים שאמורים להיות שותפים לה, אזרחי ישראל ואלה שבינתיים נאנקים תחת עול האפרטהייד, יכריזו על מחויבותם להשקפת עולם דמוקרטית וליברלית: בלי לאומנות, בלי הומופוביה, בלי פונדמנטליזם דתי. אם אחמד טיבי יכריז על מחויבותו לחזון כזה, אתן לו את קולי בקלפי."
(רוגל אלפר, "באילו תנאים אצביע טיבי", "הארץ" 10.2.19)
https://www.haaretz.co.il/opinions/.premium-1.6917515רוגל אלפר חולם שאחמד טיבי יקרא לעצמו "ישראלי" ויכיר במדינה של "ישראלים ממוצאים שונים." ויהיה נגד לאומנות, הומופוביה, ופונדמנטליזם דתי.
לעומתו אחמד טיבי לא הוזה, הוא ריאלי. הוא קובע שיש יהודים רבים שמצביעים לו. (אני מעריך שבכל זאת ולמרות הכול רוגל אלפר ייתן לו גם את קולו).
בתגובה לציוץ של אחמד טיבי: "טרנד בשמאל: יהודים יצביעו בעד אחמד טיבי":
https://twitter.com/Ahmad_tibi/status/1095787316927520773הצגתי לו את השאלה: "אחמד טיבי ,מאחר שתמכת בחמאס שאמנתו תובעת את חיסול ישראל והשמדת היהודים ע"פ דברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=tF8G-kl143Eומאחר שגם המופתי של אש"פ תומך ברצח היהודים הקופים והחזירים לפי דברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=qHV2SZmkhugהאם תהיה הערבי-מוסלמי הראשון שיצהיר שאלו הם דברי גזענות ולא מופת מוסרי?"
למותר לציין שאחמד טיבי, המתנאה שיהודים מצביעים עבורו, לא ענה. "שתיקה כהודאה דמיא."
אחמד טיבי מסרב לראות בדברי מוחמד לפיהם יש לרצוח את היהודים גזענות ולא מופת מוסרי, ולמרות זאת יצביעו עבורו יהודים מוכי טאנאטוס.
אנחנו עדיין אנחנו מחפשים ערבי-מוסלמי שאינו גזען. אם אתם מכירים כזה אנא ספרו לנו.טיבי, מאחר שתמכת בחמאס שאמנתו תובעת את חיסול ישראל והשמדת היהודים לפי דברי מוחמד: טיבי, מאחר שתמכת בחמאס שאמנתו תובעת את חיסול ישראל והשמדת היהודים לפי דברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=tF8G-kl143E … ומאחר שגם המופתי של אש"פ תומך ברצח היהודים הקופים והחזירים לדברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=qHV2SZmkhug … האם תהיה הערבי-המוסלמי הראשון שיצהיר שאלו הם דברי גזענות ולא מופת מוסרי?
טיבי, מאחר שתמכת בחמאס שאמנתו תובעת את חיסול ישראל והשמדת היהודים לפי דברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=tF8G-kl143E … ומאחר שגם המופתי של אש"פ תומך ברצח היהודים הקופים והחזירים לדברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=qHV2SZmkhug … האם תהיה הערבי-המוסלמי הראשון שיצהיר שאלו הם דברי גזענות ולא מופת מוסרי?
טיבי, מאחר שתמכת בחמאס שאמנתו תובעת את חיסול ישראל והשמדת היהודים לפי דברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=tF8G-kl143E … ומאחר שגם המופתי של אש"פ תומך ברצח היהודים הקופים והחזירים לדברי מוחמד:
https://www.youtube.com/watch?v=qHV2SZmkhug … האם תהיה הערבי-המוסלמי הראשון שיצהיר שאלו הם דברי גזענות ולא מופת מוסרי?
זהירות פוליטיקאים מסרטנים
הפוליטיקאים הבאים מן הראוי שיוקעו מהכנסת בגין היותם סכנה לבריאות הציבור: ח"כ יעקוב ליצמן, ח"כ משה כחלון, וח"כ פלורין גולדשטיין (אילן גלאון).
כל אלו תמכו ברווחי חברות הטבק בסירובם לפעול נגד העישון ומחלת הסרטן ובכך הם מהווים סכנה לציבור.
ח"כ פלורין גולדשטיין (אילן גלאון) נאבק אישית נגד החוק לאיסור העישון במקומות ציבוריים כשהוא בא ועישן בהם בכוונה תחילה כדי למחות על האיסור.
שנת מאסר בצרפת לסופר שהתבטא באנטישמיות
הסופר והמסאי אלן סורל, שבעבר היה מקורב למשפחת לה-פן ולבדרן האנטישמי דיידונה, ונחשב לאחד האידיאולוגים המובילים בימין הקיצוני במדינה, כתב בחודש מארס כי "היהודים הם מניפולטיביים, שתלטנים ושנואים" וכי "המאבק בין העם היהודי ובין שאר האנושות צריך להיות בעל אופי של השמדת עם טוטאלית."
בית המשפט בעיר בוביני, שבפרברי פריז, גזר עליו שנת מאסר בפועל.
סורל תקף את התובעת במשפטו, שנפתח בשנה שעברה, וכתב עליה: "מעולם לא שמעתי כל כך הרבה שקרים וחוסר יושר יוצאים מפיה של אישה – ובחיי כבר הכרתי הרבה שרמוטות."
המאמר של סורל נכתב בעקבות דיוני בית המשפט בפברואר האחרון בעקבות פרשה אחרת, שהתרחשה על רקע מערכת הבחירות לנשיאות צרפת. באתר האינטרנט שלו – הנושא את השם "שוויון ופיוס" (Égalité et Réconciliation) – הוא העלה תמונה מעובדת מעשה ידיו של אלמוני, שמציגה את המועמד דאז לנשיאות עמנואל מקרון כאשר הוא נושא סרט זרוע בעל מאפיינים חזותיים נאציים, ובמקום צלב קרס מופיע עליו סמל הדולר האמריקאי. מאחורי גבו של מקרון מופיעים דגלי ארצות הברית וישראל, ושלוש דמויות של יהודים המוכרים לציבור הצרפתי: ז'אק אטאלי, כלכלן והנשיא הראשון של הבנק האירופי; ז'קוב רוטשילד, הבנקאי ובן למשפחה ההיסטורית; ואיש העסקים היהודי-ישראלי פטריק דרהי.
התביעה טענה אז במשפט כי "עמנואל מקרון מוצג בתור בובה ומאחוריה, מוצגים אלה האוחזים בחוטים, בכוח האמיתי, היהודים."
סורל החל את דרכו הרעיונית והפוליטית בשורות המפלגה הקומוניסטית, פרש ממנה והקים תנועה משלו ושמה "שוויון ופיוס", שמוגדרת בפיו כ"שמאל לאומני". בתחילת העשור הקודם התקרב למשפחת לה-פן, האב ובתו, והיה חבר הוועד המרכזי של מפלגתם, "החזית הלאומית". הוא עזב, או הועזב, כיוון שהיה קיצוני מדי באנטישמיות שלו – כך גרסו אז הפרשנים הפוליטיים. בהמשך חבר סורל ל"בדרן" האנטישמי דיידונה, הידוע מחוץ לצרפת בשל שערוריית הצדעת ה"מועל היד ההפוך" (הקנאל), ואף התמודד לצידו ב"הרשימה האנטי-ציונית" בבחירות 2009 לפרלמנט האירופי. הרשימה נכשלה, אך דיידונה וסורל נחשבים עד היום לידידים טובים ושותפים לדרך.
"ארגון הסטודנטים היהודים של צרפת", שהגישו את התביעה נגד סורל, מסר בתגובה לגזר הדין כי "מערכת המשפט כופה הפסקה על תועמלן השנאה הזה."
(שלמה פפירבלט, "שנת מאסר לסופר צרפתי שהתבטא באופן אנטישמי", "הארץ" 20.1.2019)
https://www.haaretz.co.il/gallery/literature/.premium-1.6850811יש לציין כי המשפט שלו: ""היהודים הם מניפולטיביים, שתלטנים ושנואים", אינו כל כך מקורי. קדם לו המנהיג הצרפתי האנטישמי, שארל אנדרה ג'וזף מרי דה גול, שמיד אחרי ששת הימים, האשים את ישראל באחריות למלחמה ואמר על היהודים:
"Les Juifs, jusqu'alors disperse, reste ce qu'ils avaient ete de tous temps, un peuple d'elite, sur de lui-meme et dominanteur".
(היהודים, שהיו מפוזרים בעמים עד אז, נשארו מה שהיו כל הזמנים, לאמור, עם נבחר, בטוח בעצמו ושתלטן).
https://www.youtube.com/watch?v=JA9nFQyRTdwhttps://www.youtube.com/watch?v=E0L2qA98_ro(ראו בצבע דקה: 5:00)
לאנטישמים בצרפת יש במי להיתלות.
אעידה תומא סלימן – רצח כשר
, רצח טרף
חברת הכנסת, עאידה תומא סלימאן, מהרשימה הערבית המשותפת (בשנאת ישראל), היא יוונייה-נוצרייה שהסתערבה בגין הכיבוש הערבי, והיא ממשיכה את המסורת של חנופה למוסלמים על חשבון היהודים בתקווה שהם, היוונים-הנוצרים שהסתערבו, יוכלו לשרוד תחת כיבוש ערבי-מוסלמי.
עאידה תומא סלימאן הכריזה שאורי אנסבכר ית"ד (ישראל תיקום דמה) נרצחה ונאנסה על רקע פלילי, ולא לאומני: ''צריך לקרוא לפשע בשמו: אונס ורצח אורי אסנבכר הוא פשע על רקע מגדרי," כתבה תומא סלימאן בחשבון הטוויטר שלה. "ממשלה זו פושעת כשהיא משתמשת ברצח של אורי כדי להמשיך להכתים את מאבקו של העם הפלסטיני בפשע מתועב שביצע אדם אחד," הוסיפה חברת הכנסת סלימאן.
https://www.israelhayom.co.il/article/632399בשעה שהרוצח מכריז (ולא בפעם הראשונה) כי רצונו היה לרצוח יהודים ולהיות "שהיד". אי אפשר שלא להבין מדבריה של גברת סלימאן שלדידה לרצוח יהודים ללא אונס זה כשר, לאנוס לא.
האם הכרזה שקרית זו תשכנע את המוסלמים לראות בגברת סלימאן לא קופה וחזירה כפי שהם רואים אותה?
מוטב שגברת סלימאן תשתדל להתגבר על הגזענות והחנפנות שלה ותתמקד בהגנה על זכויות נשים, בייחוד במגזר המוסלמי. אבל לזה אין לה אומץ כנראה. המלחמה ביהודים תמיד מתגמלת יותר.
תפיסתה של גברת סלימאן שרצח יהודים סתם זה כשר, אבל אונס לא. מזכירה את הנאום המפורסם של הימלר בפוזנאן לפני סגל ההשמדה בו אמר שרצח יהודים הוא הדבר המוסרי ביותר, גניבה מהגופות זה פשע.
אבל האמת, מה לנו שנלין על גברת סלימאן בעת שפרופסור זביגנניב אורלובסקי, זאב שטרנהל – הקדים אותה כשיעץ למוחמד ערפאת שמטעמים פוליטיים מוטב לו לרצוח יהודים ביהודה ושומרון.
הולנד מממנת
ארגון "בצלם" פרסם דו"ח התוקף את החלטות בית המשפט העליון ואת מערכת תכנון הבנייה הישראלית ביהודה ושומרון.
הדו"ח של בצלם, שכותרתו "צדק לכאורה – אחריותם של שופטי בג"ץ להריסת בתי פלשתינים ולנישולם," מציין כי "באלפי פסקי דין והחלטות שניתנו במהלך השנים בתיקים שעסקו בהריסת בתיהם של פלשתינים בגדה, התייחסו השופטים למדיניות התכנון הישראלית כחוקית וכראויה והתמקדו כמעט תמיד אך ורק בשאלה הטכנית – האם לעותרים היו היתרי בנייה?
"שוב ושוב התעלמו השופטים מתכליתה של המדיניות הישראלית, מהעובדה שהיא מטילה בפועל איסור כמעט מוחלט על בנייה פלשתינית ומתוצאותיה: חיים בתנאים מינימליים ולעיתים מחפירים, כורח לבנות בתים ללא היתרים וחוסר ודאות מוחלט לגבי העתיד."
לפי "בצלם", ביהמ"ש העליון הוא חלק ממנגנון הכיבוש, והוא אחראי ל"פשעי מלחמה".
מסתבר שממשלת הולנד היא שהזמינה ומימנה את הדו"ח שהוציא "בצלם", תוך שהיא מנחה מהן מטרותיו ומה היא מבקשת ליצור באמצעותו. על פי ההסכם, "בצלם" קיבלו לא פחות מ־176 אלף יורו, ישירות מממשלת הולנד, כדי לחבר דו"ח שיכלול בתוכו ביקורת על החלטות בית המשפט העליון תחת הכותרת "גירוש קהילות פלשתיניות מאדמתן."
https://www.israelhayom.co.il/article/631889http://rotter.net/forum/scoops1/532116.shtmlכזכור, משטרת הולנד, בהתנדבות, תפסה את היהודים בזמן השואה ושלחה אותם להשמדה. האם זה גם מה שמתכננת ממשלת הולנד הנוכחית?
נעמן כהןהתנחלות תל אביב, מרכז הגדה המערבית.
(רבת עמון ודגניה הן בגדה המזרחית).