ארכיון קישורים אודות צור קשר התחברות
חדשות בן עזר #393 17/11/2008 י"ט חשון התשס"ט
אהוד בן עזר

בבחירות לכנסת אצביע "עבודה" אלא אם כן אולמרט יהיה מועמד ריאלי של "קדימה" ובעל סיכוי לחזור ולהיות ראש ממשלה מטעמה*. לא אתן קולי לביבי ולא לסוכת מר"צ הנופלת, שאליה רצים אבירי ה"מוסר" ונביאי השקר שלו, אלה שלא למדו מאומה מאז האינתיפאדה של שנת 2000!

*ברק אמנם דרש את הבחירות לראשות "קדימה", אבל התליינים החמדנים שגרמו להדחת אולמרט ויפסידו את השלטון – היו חבריו להנהגת "קדימה".

 

 

רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?

הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.

הצטרפו לאתר
🏠 A− A A+