אני תמהה עליך [גיליוון 610], הרי זה בדיוק מה שאמרו על א' במשפטו של קצב. כל ההשתלחויות והערות של נקמנות כביכול. אין אנו שופטים כפי שכבר נאמר "יש שופטים בירושלים" וניתן להם להחליט. דעת קהל היא חרב מתהפכת וחלילה לנו לחטוא בכך. נראה לי כי אין מקום להערות מסוג זה בעיתון כעיתונך, או בכל פורום אחר.
ימים יגידו מה האמת,
בכבוד רב,
רחל עזריה
רוצים גישה מלאה לכל הגיליונות?
הצטרפו לאתר וקבלו גישה לארכיון של למעלה מ-2,100 גיליונות עם אלפי מאמרים, שירים ויצירות ספרותיות.